کد خبر : 208545
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 17:10

مایکروسافت می گوید که ایالات متحده ۲۸.۹ میلیارد دلار برای اختلاف حسابرسی درخواست کرده است

مایکروسافت می گوید که ایالات متحده ۲۸.۹ میلیارد دلار برای اختلاف حسابرسی درخواست کرده است

به گزارش گرم نیوز و به نقل از رویترز ۱۱ اکتبر (رویترز) – مایکروسافت (MSFT.O) روز چهارشنبه گفت که سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) در ماه سپتامبر به این شرکت اطلاع داده است که به دنبال پرداخت مالیات اضافی ۲۸.۹ میلیارد دلاری به اضافه جریمه و بهره برای سال های مالیاتی از ۲۰۰۴ تا

A man stands inside the Microsoft Experience Center in New York City

به گزارش گرم نیوز و به نقل از رویترز ۱۱ اکتبر (رویترز) – مایکروسافت (MSFT.O) روز چهارشنبه گفت که سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) در ماه سپتامبر به این شرکت اطلاع داده است که به دنبال پرداخت مالیات اضافی ۲۸.۹ میلیارد دلاری به اضافه جریمه و بهره برای سال های مالیاتی از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳.

مایکروسافت گفت اخطارهای IRS مربوط به یک مناقشه مداوم بین این شرکت و سازمان مالیاتی ایالات متحده است که در حال بررسی نحوه تخصیص سود مایکروسافت بین کشورها و حوزه های قضایی مختلف است.

طبق یک وبلاگ مایکروسافت، شرکت مستقر در ردموند در واشنگتن گفت که از آن زمان رویه های خود را تغییر داده است به طوری که “مسائل مطرح شده توسط IRS مربوط به گذشته است اما به شیوه های فعلی ما مرتبط نیست.”

مایکروسافت گفت که معتقد است هر گونه مالیات بدهی پس از حسابرسی بر اساس قوانین مالیاتی تصویب شده توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ تا ۱۰ میلیارد دلار کاهش می یابد.

این شرکت گفت که با یافته‌های IRS مخالف است و قصد دارد ابتدا در یک دادرسی داخلی IRS و سپس در صورت لزوم در دادگاه به آن اعتراض کند.

اداره امور مالیاتی به رویترز گفته است که طبق قوانین ایالات متحده از تایید یا رد این که آیا مالیات دهندگانی را حسابرسی می کند، منع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آموزش آگهی نویسی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح