کد خبر : 207879
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 22:09

۵۷ خانه محیط زیست در سطح مراکز جهاد کشاورزی استان راه اندازی شد

۵۷ خانه محیط زیست در سطح مراکز جهاد کشاورزی استان راه اندازی شد

معاون توسعه ومدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با همکاری حفاظت محیط زیست ۵۷خانه محیط زیست درسطح مراکزجهاد کشاورزی استان راه اندازی شد. رضا نجفی‌زاده در دوره آموزشی مبانی محیط زیست استان با بیان اینکه  یکی از سیاست‌های محیط زیست و دولت کنونی مردمی سازی است و بر همین اساس باید محیط زیست به

معاون توسعه ومدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با همکاری حفاظت محیط زیست ۵۷خانه محیط زیست درسطح مراکزجهاد کشاورزی استان راه اندازی شد.

۵۷ خانه محیط زیست در سطح مراکز جهاد کشاورزی استان راه اندازی شد

رضا نجفی‌زاده در دوره آموزشی مبانی محیط زیست استان با بیان اینکه  یکی از سیاست‌های محیط زیست و دولت کنونی مردمی سازی است و بر همین اساس باید محیط زیست به وسیله مردم مدیریت شود، اظهار داشت: نهادها، انجمن‌ها و سایر گروه‌های حامی محیط زیست خاستگاه اجتماعی و مدنی دارند و در جهت حفاظت از محیط زیست عمل می‌کنند و ما نیز باید ازاین مشارکت مردمی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه نهاد مردمی خاستگاهی اجتماعی دارند و از دل جامعه شکل می‌گیرند، افزود: در شرایط کنونی محیط زیست نیازمند کمک‌های همه جانبه مردمی و دستگاه‌های اداری است تا در جهت سلامت محیط زیست عمل کنیم و از تخریب این ظرفیت بزرگ خدادادی و مادی جلوگیری شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر لزوم نقش اداره‌کل محیط زیست استان در حمایت از محیط زیست اشاره کرد و گفت: واقعیت امر این است این اداره‌کل بستر مهمی جهت حمایت از محیط زیست استان است و با تلاش‌های مؤثر این دستگاه و حمایت همه جانبه رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ۵۷ خانه محیط زیست در سطح مراکز جهاد کشاورزی تشکیل شده که این نوید بخش فصل نو در ارتباط با مقوله محیط زیست است.

نجفی زاده بیان داشت: با توجه به محدودیت‌ها و موانع پیش‌رو مرکز خدمات جهاد کشاورزی استان اداره‌کل محیط زیست نسبت به تأمین برخی ملزومات و پشتیبانی‌های مادی و معنوی از این مراکز اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی تصریح کرد: اداره‌کل محیط زیست می‌تواند در هر مرکز خدمات کشاورزی یک اتاق محیط زیست برای کارشناسان را فراهم کند و سایر امکانات و تجهیزات مادی، معنوی و استمرار آموزش‌های کارشناسان مرکز که از ضروریات روند این کار است را فراهم آورد تا نیروهای جهادی در مراکز خدمات که خط مقدم چنین فرآیندی هستند با انگیزه بیشتری مؤثرتر باشند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آموزش آگهی نویسی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح