کد خبر : 208534
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 18:40

گوگل چت ربات هوش مصنوعی را با دستیار مجازی ترکیب می کند

گوگل چت ربات هوش مصنوعی را با دستیار مجازی ترکیب می کند

به گزارش گرم نیوز و به نقل از رویترز ۴ اکتبر (رویترز) – گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد (AI) را به دستیار مجازی خود اضافه کند، و یکی از مدیران شرکت به رویترز گفت که هوش مصنوعی به دستیار اجازه می‌دهد کارهایی مانند کمک به مردم برای برنامه‌ریزی

Illustration shows Artificial Intelligence words

به گزارش گرم نیوز و به نقل از رویترز ۴ اکتبر (رویترز) – گوگل روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد (AI) را به دستیار مجازی خود اضافه کند، و یکی از مدیران شرکت به رویترز گفت که هوش مصنوعی به دستیار اجازه می‌دهد کارهایی مانند کمک به مردم برای برنامه‌ریزی سفر یا پیگیری موضوع را انجام دهد. ایمیل و سپس سوالات بعدی را بپرسید.

شرکت تابعه Alphabet (GOOGL.O) در جریان رویداد سخت افزاری خود در نیویورک گفت که قصد دارد ویژگی های هوش مصنوعی مولد را از چت ربات Bard خود به نسخه گوگل دستیار مجازی اضافه کند که هدف آن ارائه کمک شخصی با استدلال و قابلیت های تولیدی در دستگاه های تلفن همراه است. .

سیسی هسیائو، نایب رئیس، دستیار گوگل و بارد در مصاحبه‌ای با وی گفت: «(یک) کل کار از طریق چند سؤال ساده که از دستیارتان می‌پرسید انجام می‌شود، که به نظر ما مفهومی بسیار بسیار قدرتمند است. رویترز

گوگل و سایر شرکت های فناوری برای ایجاد نوعی هوش مصنوعی مولد در محصولات جدید یا موجود رقابت می کنند. پلتفرم های متا (META.O)، Amazon.com (AMZN.O) و مایکروسافت (MSFT.O) همگی تلاش های خود را در سال جاری افزایش داده اند.

Hsiao گفت که نسخه جدید دستیار گوگل به دوربین و میکروفون تلفن همراه دسترسی خواهد داشت و به کاربران اجازه می دهد تصاویر یا صدا را به مدل زبان بزرگ وارد کنند تا به سوالات پاسخ دهند. Hsiao گفت، این ویژگی شامل ویژگی های درآمدزایی نخواهد بود، زیرا گوگل هنوز در “مرحله یادگیری” با هوش مصنوعی مولد است.

معاون گوگل گفت: «ما می‌خواهیم یاد بگیریم که چگونه می‌توانیم یک تجربه عالی از این کار ایجاد کنیم.

گوگل گفت که نرم افزار جدید به زودی در دسترس برنامه آزمایش کننده مورد اعتماد خود قرار خواهد گرفت، اما تاریخ انتشار کلی را اعلام نکرد. این شرکت قصد دارد نسخه ای برای اندروید و سیستم عامل موبایل اپل (AAPL.O) یعنی iOS منتشر کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آموزش آگهی نویسی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح