کد خبر : 208549
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 11:49

گوگل مدل های انتساب را در GA4 حذف کرده است

گوگل مدل های انتساب را در GA4 حذف کرده است

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از سرزمین موتورهای جستجو بازاریابانی که هنوز از مدل‌های استناد با کلیک اول، خطی، زوال زمانی و موقعیت‌محور در سراسر Google Ads و GA4 استفاده می‌کنند، تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار خواهند گرفت. گوگل آنالیتیکس امروز به طور رسمی مدل‌های انتساب کلیک اول،

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از سرزمین موتورهای جستجو بازاریابانی که هنوز از مدل‌های استناد با کلیک اول، خطی، زوال زمانی و موقعیت‌محور در سراسر Google Ads و GA4 استفاده می‌کنند، تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار خواهند گرفت.

گوگل آنالیتیکس امروز به طور رسمی مدل‌های انتساب کلیک اول، خطی، زوال زمانی، و مدل‌های اسناد مبتنی بر موقعیت را حذف کرد. همانطور که گوگل اعلام کرد در ماه آوریل اتفاق می افتد، تنها آخرین کلیک و داده محور باقی می ماند.

 

تبلیغات گوگل (هنوز). گوگل به زودی چهار مدل ارجاع مبتنی بر قانون را در Ads و از اواسط ژوئیه بازنشسته خواهد کرد. می‌توانید استفاده از این مدل‌های انتساب را تا سپتامبر ادامه دهید، زمانی که به‌طور کامل حذف می‌شوند.

 

گوگل ادز روز گذشته در ادامه اعلامیه ماه آوریل خود اعلام کرد:

 

  • «ما از اواسط ژوئیه قابلیت انتخاب این مدل‌ها را برای همه تبدیل‌ها در Google Ads حذف خواهیم کرد. این به این معنی است که تبدیل‌های تازه ایجاد شده دیگر گزینه‌های اول کلیک، خطی، زوال زمانی یا مبتنی بر موقعیت را به عنوان گزینه مدل انتساب نخواهند داشت. تبدیل‌های موجود که از این مدل‌ها استفاده نمی‌کنند نیز دیگر نمی‌توانند به این مدل‌ها تغییر کنند. اگر حساب شما با استفاده از این مدل‌های ارجاع تبدیل‌هایی داشته باشد، این تبدیل‌ها می‌توانند تا زمانی که در ماه سپتامبر به طور کامل حذف شوند، به استفاده از آنها ادامه دهند.

 

چرا ما اهمیت می دهیم: بسیاری از بازاریابان از اینکه گوگل ما را به داشتن آخرین کلیک و مدل های اسناد مبتنی بر داده محدود می کند ناراحت هستند. حذف این اسناد به این معنی است که بازاریابان بینش کمتری برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه و مبتنی بر داده دارند.

بازاریابان چگونه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت؟ اگر حساب Ads شما با استفاده از این مدل‌ها تبدیل‌هایی داشته باشد، می‌توانید تا سپتامبر به استفاده از آن‌ها ادامه دهید. اما پس از این مهلت، مدل ها حذف خواهند شد و ممکن است داده ها از بین بروند.

 

اگر روی تبدیل‌هایی کار می‌کنید که از این مدل‌ها استفاده نمی‌کنند، پس از اواسط ژوئیه گزینه تعویض را نخواهید داشت. علاوه بر این، تبدیل‌های جدید ایجاد شده دیگر حتی گزینه انتخاب این چهار مدل را نخواهند داشت.

 

چرا حالا؟ به گفته سخنگوی گوگل، گوگل به دلیل “نرخ پذیرش فزاینده پایین، با استفاده از کمتر از ۳٪ از تبدیل‌ها در Google Ads از این مدل‌ها” تصمیم به بازنشستگی چهار مدل اسناد گرفته است.

«به این دلایل، مدل‌های انتساب اول کلیک، خطی، زوال زمانی و موقعیت‌محور در Google Ads و Google Analytics 4 حذف خواهند شد. اسناد مبتنی بر داده، آخرین کلیک و انتساب خارجی تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.» 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آموزش آگهی نویسی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح