کد خبر : 208571
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 12:21

وودی وودپکر در تریلر جدید به اردوگاه می‌رود و هرج و مرج به پا می‌کند

وودی وودپکر در تریلر جدید به اردوگاه می‌رود و هرج و مرج به پا می‌کند

  به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده اگرچه اقتباس سینمایی سال ۲۰۱۷ وودی وودپکر نتوانست نظر بسیاری از طرفداران قدیمی این مجموعه را جلب کند، اما این شخصیت نمادین با فیلم جدید نتفلیکس با عنوان «وودی وودپکر به اردوگاه می‌رود» که در آوریل امسال منتشر می‌شود، بازمی‌گردد. در اولین تریلر

 

به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده اگرچه اقتباس سینمایی سال ۲۰۱۷ وودی وودپکر نتوانست نظر بسیاری از طرفداران قدیمی این مجموعه را جلب کند، اما این شخصیت نمادین با فیلم جدید نتفلیکس با عنوان «وودی وودپکر به اردوگاه می‌رود» که در آوریل امسال منتشر می‌شود، بازمی‌گردد. در اولین تریلر این فیلم، وودی اردوگاه تابستانی را به صحنه‌ی هرج و مرج مطلق تبدیل می‌کند.

«وودی وودپکر به اردوگاه می‌رود»، درست مانند فیلم قبلی، ترکیبی از انیمیشن و لایو-اکشن است. تریلر این فیلم به خوبی ظاهر جدید وودی را به نمایش می‌گذارد. داستان فیلم درباره‌ی وودی است که از جنگل بیرون رانده می‌شود و مجبور است خانه‌ی جدیدی پیدا کند. او سر از «کمپ هو هو» درمی‌آورد، جایی که با خطر تعطیلی روبرو است. وودی در تلاش برای نجات اردوگاه، ناخواسته با شوخی‌های کلاسیکش اوضاع را بدتر می‌کند.

 

«وودی وودپکر به اردوگاه می‌رود»، درست شبیه اولین آثار این مجموعه، پر از لحظات کمدی بزن و بکوب است که در آن هم انسان‌ها و هم شخصیت‌های کارتونی به طور اغراق‌آمیزی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. برای مثال، دیدن صحنه‌ی گیر افتادن باز بازر زیر سقف چوبی مطمئناً باعث خنده‌ی کودکان خواهد شد. 

 

وودی وودپکر دوباره شانس خود را در انیمیشن لایو-اکشن امتحان می‌کند

زیرژانر عظیم «اردوگاه تابستانی» در فیلم‌ها طیف وسیعی از کمدی‌های عالی تا آثار کلاسیک مربوط به بلوغ را شامل می‌شود. صرف نظر از اینکه شما خودتان در کودکی به اردو رفته باشید یا نه، فضایی که با نور خورشید غرق شده است، شما را به دوران معصومیت و نوستالژی بازمی‌گرداند.

در حالی که نباید از فیلمی با حضور وودی وودپکر انتظار انقلابی داشته باشیم، به نظر می‌رسد «وودی وودپکر به اردوگاه می‌رود» از نظر طنز و ارائه، نسبت به فیلم قبلی پیشرفت کرده است. امیدواریم مضامینی که با این ژانر هم‌خوانی دارند، به رشد شخصیت وودی کمک کنند. محبوبیت این مجموعه هرگز به پای «لوoney Tunes»، «تام و جری» یا «میکی ماوس» نرسیده است، اما با توجه به قدمت نزدیک به ۹۰ ساله‌ی آن، وودی سزاوار فیلمی است که درخور میراث او باشد.

 

اخیراً هر دو فیلم «سونیک خارپشت» و «چیپ و دیل: گروه نجات‌دهندگان» نشان داده‌اند که سبک ترکیبی انیمیشن و لایو-اکشن در دستان درست می‌تواند موفق باشد. فقط زمان به ما خواهد گفت که آیا دومین ماجراجویی سینمایی مدرن وودی نیز در این دسته قرار خواهد گرفت.

«وودی وودپکر به اردوگاه می‌رود» در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد. بازیگران این فیلم شامل کلویی دلوس سانتوس، جاش لاوسون، مری-لوئیز پارکر، استر سان و ایوان استانهوپ است و صداپیشگی وودی نیز بر عهده‌ی کوین مایکل ریچاردسون، تام کنی و اریک بوزا خواهد بود. تریلر فیلم را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آموزش آگهی نویسی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح