کد خبر : 208532
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 21:27

منابع می گویند که افسران مالیات هند از کارخانه، دفتر بنگالورو Lenovo چین بازدید می کنند

منابع می گویند که افسران مالیات هند از کارخانه، دفتر بنگالورو Lenovo چین بازدید می کنند

    به گزارش گرم نیوز و به نقل از رویترز بنگالورو، ۲۷ سپتامبر (رویترز) – دو منبع به رویترز گفتند که مقامات مالیات بر درآمد هند روز چهارشنبه از یک کارخانه سازنده رایانه های شخصی چینی Lenovo در قلمرو اتحادیه Puducherry و یکی از دفاتر آن در شهر Bengaluru به عنوان بخشی از یک

Illustration photo of a Lenovo logo

 

 

به گزارش گرم نیوز و به نقل از رویترز بنگالورو، ۲۷ سپتامبر (رویترز) – دو منبع به رویترز گفتند که مقامات مالیات بر درآمد هند روز چهارشنبه از یک کارخانه سازنده رایانه های شخصی چینی Lenovo در قلمرو اتحادیه Puducherry و یکی از دفاتر آن در شهر Bengaluru به عنوان بخشی از یک تحقیق بازدید کردند.

یکی از منابع گفت که مقامات در این بازدید لپ تاپ های کارکنان لنوو را بازرسی کردند. این شخص افزود، آنها همچنین سعی کردند با مدیریت ارشد لنوو در حین و پس از بازدید به عنوان بخشی از پرس و جو تماس بگیرند.

لنوو که این بازدید را تایید کرد، گفت که “با مقامات همکاری می کند و تمام پشتیبانی ممکن مورد نیاز را ارائه خواهد کرد”.

در این بیانیه آمده است: «ما به شدت به تمام قوانین، مقررات و الزامات گزارش‌دهی در هر حوزه قضایی که در آن تجارت می‌کنیم، پایبند هستیم.

دلیل این بازدید بلافاصله مشخص نشد.

اوایل روز، رویترز گزارش داد که افسران مالیاتی همچنین از تأسیسات سازنده قراردادی Flex Ltd در ایالت تامیل نادو بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آموزش آگهی نویسی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح