کد خبر : 208547
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 17:01

ساده نگه دارید: Cryptonauts نکاتی را در مورد رشد یک کانال کریپتو یوتیوب به اشتراک می گذارد

ساده نگه دارید: Cryptonauts نکاتی را در مورد رشد یک کانال کریپتو یوتیوب به اشتراک می گذارد

به گزارش گرم نیوز و به نقل از کوین تلگراف در حالی که اصطلاح «اخبار جعلی» برای مدتی در سراسر جهان شناور بوده است، این عبارت زمانی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آن را به یک شعار تبلیغاتی ویروسی تبدیل کرد، جان تازه‌ای یافت و محبوبیت بیشتری پیدا کرد. «اخبار جعلی» در نهایت

Keep it simple: Cryptonauts shares tips on growing a crypto YouTube channel

به گزارش گرم نیوز و به نقل از کوین تلگراف در حالی که اصطلاح «اخبار جعلی» برای مدتی در سراسر جهان شناور بوده است، این عبارت زمانی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آن را به یک شعار تبلیغاتی ویروسی تبدیل کرد، جان تازه‌ای یافت و محبوبیت بیشتری پیدا کرد. «اخبار جعلی» در نهایت تبدیل به یک الگوی رفتاری تعریف‌کننده نسل شد، و این احتمالاً به این دلیل است که حقیقت خاصی در این عبارت وجود دارد که تا به امروز در بین مردم طنین‌انداز است.

رسانه ها گاهی اوقات در گزارش های خود اشتباه می کنند و حتی Cointelegraph نیز از این امر مصون نیست. در عین حال، مجریان خبری، روزنامه‌نگاران و شرکت‌های رسانه‌ای نیز شناخته شده‌اند که عینیت را کنار می‌گذارند و نظرات شخصی خود – یا حامیان پولی خود را – به آنچه که به عنوان اخبار کاملاً مبتنی بر واقعیت تبلیغ می‌شود، تزریق می‌کنند.

در سال ۲۰۲۳، این به بحرانی تبدیل شده است که سازندگان محتوای کریپتو با آن مواجه هستند. ضرب المثل “جیگ” به پایان رسیده است، و بسیاری از سرمایه گذاران اکنون به خوبی می دانند که بسیاری از محتوای متمرکز بر رمزنگاری انگیزه پنهانی دارند که یک سکه خاص یا در برخی موارد، یک حامی مالی اعلام نشده که از محتوای آن روز حمایت می کند. در نتیجه پیامدهای گسترده‌تر، چندین سازنده محتوای رمزنگاری حرفه‌ای و سرگرم‌کننده به The Agenda گفته‌اند که حفظ و رشد مشترکانشان امسال یک چالش بوده است.

در قسمت ۲۲ از برنامه The Agenda، ری سالموند و جاناتان دی یانگ مجریان برنامه با ناتان لیونگ، یکی از بنیانگذاران و مجری کانال یوتیوب Cryptonauts، در مورد نکات مهم آموزش و استفاده از رمزنگاری کاربران جدید در YouTube – و نحوه اخلاقی ماندن صحبت کردند. در حین انجام این کار

لئونگ به The Agenda گفت که هنگام تلاش برای جدا کردن خود از همه چیز، «انسانی کردن» محتوا یک تاکتیک مفید و مؤثر است، با توجه به این که «در مواقعی مانند این، همه اینطور می‌گویند که «NFTها کلاهبرداری هستند، بله، بلا، بلا. همه چیز کلاهبرداری است.» اما همانطور که او اشاره می کند، «افراد خوبی نیز وجود دارند که تلاش می کنند مالکیت دیجیتال را به یک چیز واقعی تبدیل کنند. در واقع سازندگانی در حال اجرای هکاتون هستند و سعی می کنند بهترین پروژه را پیدا کنند، درست است؟ در واقع سازندگان واقعی وجود دارند که می‌خواهند این فناوری به نوعی به جهان کمک کند.»

بنابراین، Cryptonauts با این سازندگان صحبت می‌کند و تاکید می‌کند که آنها فقط افراد عادی با یک مأموریت هستند. «این فقط به نوعی انسان‌سازی است. مثل این است که، بله، شما ۲۵۰ میلیون دلار یا ۱۸ میلیارد دلار ارزش دارید، درست است؟ اما تو چی کار می کنی؟ آیا صبح از خواب بیدار می شوید؟ آیا تو خانواده داری؟ سگت را پیاده می کنی؟»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آموزش آگهی نویسی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح